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    Please take a moment to read this post reminding you all of the importance of Account Security.

アカウント管理サイト移行に伴う問題(Account Migration Issues)

athos_uo

Seasoned Veteran
Stratics Veteran
アカウント管理サイト移行プロセスについて、質問のある人のためのスレッドが UHall に設置されています。
A thread for anyone who has questions regarding the migration not answered in the FAQ was placed in U-Hall.

もし、質問のある人がいたら、こちらのスレッドに書き込んでください。必要なものは、英訳後該当スレッドに投稿します。
If you have any questions, please post your questions here. I'll translate them and post them to the thread, if needed.

http://vboards.stratics.com/uhall/248406-account-migration-issues.html

Account Center Migration: Update
Calvin Crowner
10 Aug 2011 10:39:08 EST

Account Center Migration: Update

First, I want to thank all of you for your patience during this migration. Our operations team as well as Customer Support, and the game team have been working hard to make certain the migration goes smoothly.

In order to allow those accounts which may have gone inactive during this time to return to play UO, we have enabled the Return to Britannia login process. This will allow inactive and non-banned accounts to enter the game and play.

Also, we have put backend processes in place that will keep houses from also going inactive.

We have placed a thread (here) for anyone who has questions regarding the migration not answered in the FAQ. Once the account center is live, it will also be a place to update you about the account migration.

Important note: DO NOT post password or user account information on the forums!

One final note on the account center migration: If you have purchased gametime, expansions, or boosters in the last few days please do not make an attempt to apply them.

Once the account center is moved, and user data validated, game servers may come down for an extended period of time to confirm logins and gamecodes work correctly in the production environment. Our goal is to keep gameplay interruption to a minimum. We will keep you updated as this time approaches.



Thank you all
 

athos_uo

Seasoned Veteran
Stratics Veteran
通知メールの誤送付について"Email Notification Error"

【通知メールの誤送付について"Email Notification Error"】


Rowland Cox
11 Aug 2011 18:05:47 EST

Greetings,

アカウントの課金情報がないというメールを受け取った人があるかも知れない。これは通知メール機能を停止するのを忘れたためである。これらのメールは時期尚早に送られたものである。申し訳ない。この問題は修正中である。

Some of you might have gotten an email about your account billing not having any information on it. You received these due to the fact we made a mistake and forgot to turn off the email notification. This means some of you got emails prematurely. We are sorry for any issues this might have caused and we are correcting this issue.


Email Notification Error | Mythic Entertainment | Ultima Online
 

athos_uo

Seasoned Veteran
Stratics Veteran
Re: 通知メールの誤送付について"Email Notification Error"

来週の初めにアカウントセンターが調整のため停止される。詳細が判明したら、アカウントセンターとゲームサーバーの停止時間をお知らせする予定である。停止時間は数時間程度と見積もっている。

今週中、私たちはアカウントセンターに関する君たちからの情報提供を集め、調査を行った。このフィードバックに基づき、アカウント情報を更新・調整する予定である。

新しいアカウントセンターへの移行中は、不適切な、または予定外の課金が行われないように、多くの課金プロセスを停止した。

私たちが最初に行おうと考えているのは、自動的に再課金するプロセスを更新・稼働させることである。これはつまり:もし30日、90日または180日で自動的に課金されるようになっていて、8月5日からアカウントセンターを再稼働させるまでの間に課金が予定されていた場合、今後課金されるだろうということである。

また、今回の調整期間中に、過ってアクティブでない状態に陥ってしまったアカウントを復活させ、ゲームタイムを延長する予定である。ゲームタイムカードの期限が切れて無効になったしまったアカウントのゲームタイムを追加する予定である。

前述の事項がスムーズに動作することを確認でき次第、ゲームに接続してプレイをするための登録コードやその他のコードを有効にする機能を動作させる予定である。

この移行期間中に新しいアカウントセンターに登録を更新したプレイヤーとキャラクターのデータを維持することが私たちの目的である。

私たちはまたアカウント歴とベテラン褒賞も再度有効にする予定である。

また、私たちもこの期間中のフィードバックを追跡調査しているので、もしサポートに連絡する場合はインシデントナンバーを聞いておいて欲しい。

このたびの君たちの忍耐に再度感謝する。

来週のパブリッシュ72と14周年記念の情報を楽しみにしていて欲しい!

Early next week the Account Center will be offline for an update. We will update you on expected downtime for both the account center and game servers as we know more. We do not expect the combined downtime to take longer than several hours.

Over the past week we have gathered and evaluated player inputs on the account center, and will update and adjust account information based on this feedback.

We disabled many of the billing processes to avoid inappropriate or untimely charges during the transition to the new account center.

Our first step in is to update and process all those on any form of recurring billing. This means If you are charged for 30, 90, or 180 days at regular periods, AND were set to bill during the period from August 5th, through the time in which we enable the account center, you will be charged.

Also, during this update, we will re-enable and extend gametime for those whose accounts were incorrectly moved to an inactive status. For anyone whose accounts may have lapsed due to an expiring gametime card, your time will be appended.

The ability to redeem game registration codes and other codes which allow you to connect to and play the game will run once we are confirmed the first part of the process is running smoothly.

Our intent is to maintain player and character data for anyone who updated their subscriptions during this transition to the new account center.

We will also re-enable account age and veteran rewards.

Again, if you call into for support, please request an incident number as we are also tracking feedback for our use during this time.

Thank you again, for your patience during this time.

Look for information on Pub 72 and Ultima’s 14 year Anniversary later next week!

Account Center Maintenance - 8/22
 

Reffi0105

Adventurer
Stratics Veteran
ゲームタイムを使用したアカウントでも正常に表示されるようになりました。
しかし、今月初めに入力したゲームタイムコードが無かったことにされています。
 

athos_uo

Seasoned Veteran
Stratics Veteran
ゲームタイムを使用したアカウントでも正常に表示されるようになりました。
しかし、今月初めに入力したゲームタイムコードが無かったことにされています。
Reffi0105 wrote:

It is now normally displayed with a account paying with gametime.
But I can see no sign of gametime code that I registered at the beginning of this month.
 
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