• Hail Guest!
    We're looking for Community Content Contribuitors to Stratics. If you would like to write articles, fan fiction, do guild or shard event recaps, it's simple. Find out how in this thread: Community Contributions
  • Greetings Guest, Having Login Issues? Check this thread!
  • Hail Guest!,
    Please take a moment to read this post reminding you all of the importance of Account Security.
  • Hail Guest!
    Please read the new announcement concerning the upcoming addition to Stratics. You can find the announcement Here!

EC 사용에 대한 설문조사

EM Hanarin

UO Event Moderator
UO Event Moderator
Stratics Veteran


안녕하세요. 이번에 잠시 3D 클라이언트인 Enhanced Client에 대해서 설문 조사를 하고자 합니다.

이는 별다른 의미를 갖고 있는 것은 아니고, 현재 한국 샤드를 비롯해서 아시아 지역 샤드에서 EC를 얼마나 많이 사용하는지, 만약 사용하지 않는다면 어떤 이유로 사용하지 않는지를 조사하기 위함입니다. 잠시만 시간을 내주셔서 설문에 응해주셨으면 좋겠습니다.

설문 조사에서 2개를 선택할 수 있습니다. 따라서 사용/사용안함에 하나를, 그리고 만약 사용하지 않을 때 이유가 있다면 그 이유를 하나 선택해주세요.

PS. EC에서 현재 한국어를 지원하지 않는 부분이 있긴 하지만, 현재 이 부분은 수정 중이며, 설문의 목적과는 조금 상이하여 이 부분을 제외하고 EC를 사용하지 않는 이유를 하나 선택해주시기 바랍니다.



이곳을 클릭하셔서 설문 조사에 응해주세요!





Continue reading...
 
Top